ZZC Alliance forum
forum zoekopdracht:

Home » ZZC Alliance » ZZC Alliance Algemeen » Wat kost nu een nieuw zwembad (En hoe mooi wordt een nieuw zwembad)
Wat kost nu een nieuw zwembad [message #10] Thu, 05 November 2009 13:49 naar volgend bericht
Sybrand  is op dit moment offline Sybrand
Junior Member
Als insider en kenner van verschillende sportaccommodaties vind ik dat Zaanstad zich nu niet echt inzet voor de sport.
Waar is de ijsbaan en wat gebeurt er met de meeste sporthallen.
De ijsbaan is er "nog" steeds niet en bij de sporthallen wordt het beheer uitbesteed of worden ze gesloopt.
In mijn werkkring merk ik binnen de gemeente Amsterdam een geheel andere houding. Al moeten de Amsterdammers nog steeds tevreden zijn met de Jaap Edenbaan, maar in korte tijd zijn er in Amsterdam 3 nieuwe zwembaden gecreėerd. Naast het Sloterparkbad heb je nu het Mercator Plaza, het Bijlmerbad en het Marnix. Binnen het project "Het Marnnix" heb ik zelf het nodige werk verricht en als je kijkt naar het resultaat staat er een mooi multifunctioneel sportcomplex voor nog geen 14 miljoen euro. Het is zo mooi dat het al de "Gouden Brick" heeft gewonnen als architectuurprijs en daarnaast genomineerd is als meest multifunctioneel sportcomplex in 2009.
Zaanstad heeft met de Watering en de Slag 1 daar weinig tegenover te zetten. Alleen de Zaangolf mag je een zwembad noemen en de Slag 2 is een redelijk goed wedstrijdbad, maar de sporters en inwoners willen meer, bouw eens 2 nieuwe zwembaden in Zaanstad. 1 in het zuiden en 1 in het noorden. Kijk gerust op de Wind architecten om een indicatie te krijgen wat nu een zwembad of sportcomplex kost. De Wind groep is landelijk een van de beste architectenbureau's op het gebied van sportaccommodaties.

[Geupdate op: Thu, 05 November 2009 13:51]

Some Tips to Buy Good Golf [message #12 is a reply to message #10 ] Fri, 30 July 2010 00:20 naar vorig berichtnaar volgend bericht
wuzyla55  is op dit moment offline wuzyla55
Junior Member
Some Tips to Buy Good Golf
Most golfers may know that it is important to own good golf clubs. By looking in more than one store for your liking such as the x22 irons, you can possibly get a good deal or find an item that is cheaper in one store than the one down the street. ishiner
Discount Golf Clubs [message #13 is a reply to message #10 ] Fri, 30 July 2010 00:24 naar vorig bericht
wuzyla55  is op dit moment offline wuzyla55
Junior Member
Discount Golf Clubs
Some experts who have played golf for some time prefer to sell the old equipment. If you ask around, there is a prospect that you will be fortunate to get the taylormade r7 cgb max fairway wood which are you want to own at a good price which is a far better deal then getting it from any golf store. ishiner

Vorige onderwerp:Samenwerken met zusterverenigingen
naar Forum

huidig tijdstip: Tue Sep 7 12:45:56 EDT 2010

Totale tijd voor oproepen van de pagina: 0.28825 seconden
.:: Contacteer :: Home ::.